Oct 30, 2008

www.tariceanu.ro - blogul lui Tariceanu

www.tariceanu.roTocmai am aflat si eu ca premierul Calin Popescu Tariceanu, si-a lansat in mod oficial blogul. Cu ce mesaj suntem intampinati pe blogul www.tariceanu.ro ? "Promovam o Romanie mandra si prospera". Funny rau !

Cat va scrie personal Tariceanu pe blogul sau nimeni nu poate stii, dar probabil cam tot din ce va fi publicat pe www.tariceanu.ro va fi trecut inainte si prin mainile consilierilor de imagine. Iata ca lupta electorala se duce si pe internet.






Articole similare:



1 comment:

Tzucky Ioan TODIROAE said...

Pentru Primul Ministru al Romaniei Calin Popescu Tariceanu adresez urmatoarele:


I) Felicitarile mele si pentru:
1) site-ul Primului Ministru al Romaniei,
2) initiativa "Promovam o Romanie mandra si prospera".

II) Dar am dorinta si de altceva, caut cu nerabdare si sper sa gasesc mai repede si:
1) initiativa Promovam o Romanie
monarhica, social-liberala, neutra, europeana, mandra si prospera,
2) blog-ul Primului Ministru al Romaniei,
3) de lucru si venituri la domiciliul meu
pentru ca
a) sunt din data de 01.09.2006 din nou informatician somer
(tot din cauza SRI Piatra-Neamt & PSD Piatra-Neamt & co)
si pentru ca
b) in Casa Parinteasca
ingrijesc Mama mea Olga TODIROAE
care este in varsta
(fiind nascuta in data de 24.12.1919),
este foarte bolnava,
este imobilizata la pat
(sta numai pe pat),
este nevazatoare (oarba),
este foarte slabita ....


Cu toate sperantele,
EXP.: Ioan TODIROAE,
Strada PRINCIPALA, Nr. 48,
Satul si Comuna TIMISESTI,
Judetul NEAMT.