Jan 7, 2009

Camp rock - This is me - versuri in romana

Cum toti mai multi tineri asculta Camp Rock iata Versurile Camp rock - This is me in romana ! Nu ma prea omor dupa aceasta piesa dar se pare ca foarte multi tineri adora Camp Rock in special aceasta melodie.

Iata versurile Camp Rock - This is me (romana):

Am fost intotdeauna tipul de fata care isi ascundea fata
Prea fricoasa pentru a spune lumii ceea ce trebuia sa spuna
Dar am un vis care straluceste in interiorul meu si o sa’l las sa se vada
A venit timpul sa te las sa stii

Sunt reala, sunt eu
Sunt exact unde sunt
Unde trebuie sa fiu acum
Vreau sa stralucesc
Acum am descoperit cine sunt
Nu mai e nici o cale de intoarcere
Nu ma voi mai ascunde
Apoi fi doar cine vreau sa fiu
Asta’s eu

Stii cum e sa simti atat intuneric in a visa la o viata?
Unde esti stea stralucitoare? pari prea departe
Trebuie sa cred in mine… este singura cale

Tu esti vocea ce o aud in inima mea,motivul pentru care cant
Vreau sa te gasesc
Trebuie sa te gasesc
Esti piesa care-mi lipseste,cantecul din interiorul meu
Vreau sa te gasesc
Trebuie sa te gasesc

(asta’s eu) esti piesa care-mi lipseste,cantecul din interiorul meu
(asta’s eu) esti vocea pe care o aud in inima mea
Motivul pentru care cant
Acum am descoperit cine sunt
Nu mai e niki o cale de intoarcere
Au voi mai ascunde ceea ce vreau sa fiu




Articole similare:



No comments: