Feb 23, 2010

Codecuri pentru filme 2010, pt. Windows 7, XP

Dupa parerea mea cele mai bune codecuri pentru filme in 2010 care merg si pe Windows 7 sunt cele din pachetul K-Lite Mega Codec Pack 5.7.0, care odata instalat pe sistem va permite sa vizualizati cam orice format de film. In pachet aveti playerul Media Player Classic pe care daca il configurati intr-un mod corect, va permite sa rulati fisiere video, sa incarcati subtitrari, sa rulati DVD-uri etc. Eu folosesc de foarte multa vreme aceste codecuri pentru filme (versiuni mai vechi) si sunt extrem de multumit.

Codecuri pentru filme care merg pe Windows 7


Asadar daca doriti un pachet de codecuri pentru filme in 2010 compatibile cu Windows7, eu va recomand sa va orientati spre K-Lite Mega Codec Pack. Va reamintesc ca trebuie sa va jucati putin cu setarile din Windows Media Player Classic pentru a va merge cum trebuie (eu la output am setat Haali Renderer cu System Default, iar la internal filters am scos ce nu mi-a trebuit)

Atentie mare la instalarea codecurilor pentru filme atat pe Windows 7 cat si pe XP, daca mai aveti altele instalate dati-le jos, altfel pot sa dea conflict si sa primiti bluescreen (mai ales in XP), daca nu va pricepeti NU le instalati, ca sa evitati problemele. Codecurile de obicei sunt freeware, iar producatorii lor nu isi asuma nici un fel de raspundere.




Articole similare:



No comments: