Feb 22, 2010

Drivere pentru WINDOWS 7 si USB-urile

windows 7Driverele pentru WINDOWS 7 si problema cu USB-urile.

In ultima vreme am instalat niste licente de Windows 7 pe mai multe desktopuri si foarte multe laptopuri. Nu pot sa spun decat lucruri bune despre el, cred ca Windows 7 este cel mai reusit sistem de operare facut de Microsoft. Totusi am observat o problema cu driverele pentru Windows 7, legata de porturile USB. Am intalnit aceasta problema pe mai multe laptopuri si cateva sisteme desktop. In momentul in care instalam driverele de Windows 7 de la placa de baza (chipset) luate de pe siteul producatorilor hardware, nu mai functionau usb-urile asa cum trebuie. Cand aveam doua sau mai multe device-uri conectate (wireless, mouse, webcam etc) unul din ele cadea, de obicei wireless-ul. Am tot citit pe net despre driverele pentru windows 7 si problemele cu usb-urile si am gasit o rezolvare simpla.

Pur si simplu nu mai faceti update la chipset cu driverele producatorilor, lasati driverele pe care le instaleaza singur windowsul. Puteti instala fara probleme driverele de placa video, placa de sunet etc, dar cel de chipset se pare ca nu trebuie schimbat. Am incercat aceasta rezolvare si a mers pe toate pc-urile pe care aveam probleme cu usb-urile in Windows 7. Intr-adevar nu am incercat sa fac update la windows, poate problema ar fi fost rezolvata astfel. Sunt convins ca in timp vor aparea drivere mai mature de chipset de la producatorii hardware, iar cei de la Microsof vor imbunatatii si ei compatibilitatea prin updateuri perioadice.




Articole similare:



No comments: