Feb 26, 2010

Stelian Fulga tratamente naturiste

Sunt sigur ca ati auzit despre doctorul Stelian Fulga si vindecarile sale miraculoase prin tratamente naturiste si medicina alternativa. L-am vazut mai demult la televizor, am si citit despre el si parerea mea este ca in general are dreptate in ceea ce spune. Nu pot zice daca este adevarat sau cu ca a vindecat diferite forme de cancer sau alte boli extrem de grave dar sunt de acord cu Stelian Fulga in privinta tratamentelor naturiste.

Stelian Fulga si tratamentele naturiste


Stelian Fulga a spus candva ca orice tratament trebuie sa inceapa cu detoxifierea organismului. Eu personal am tinut o cura de fructe si legume doua saptamani, peioada dupa care m-am simtit mult mai bine si mai plin de viata decat inainte. Din pacate nu am gasit in nici o sursa oficiala datele de contact gen adresa cabinetului, telefonul lui Stelian Fulga sa le postez aici, se pare ca nu are un site, sau cel putin eu nu l-am gasit. Unii zic despre Stelian Fulga ca este un escroc, altii spun ca vindeca miraculos. Un lucru este sigur, de multe ori tratamentele naturiste dau rezultate, dar nu le luati fara sa consultati un medic in prealabil.

Sanatate !




Articole similare:



2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Daca vreti sa aveti o sanatate foarte buna, consumati si voi produse pentru sanatate pe baza de aloe vera de la Forever Living Products.

Cautati pe net, informati-va, uitati-va pe youtube, tineti la sanatatea voastra!

Alex
http://vreau-sanatate.com