Apr 10, 2010

Nokia E63 - oferta Orange

oferta nokia e63Am intrat pe orange.ro si mi-a atras atentia oferta Orange la Nokia E63, care poate fi cumparat de la pretul de 69 Euro, depinzand de tipul de abonament ales.

Printre caracteristicile importante ale acestui telefon, amintim tastatura querty, camera de 2mp, sistem de operare Symbian OS 9.2 si memorie interna de 100mb. Dupa parerea mea oferta Orange pentru Nokia E63 este una foarte buna pentru ca ne ofera un telefon destul de bun la un pret acceptabil. Bineinteles pretul de 69 Euro este valabil daca va faceti (prelungiti) abonamentul pe 24 de luni.




Articole similare:



1 comment:

eTr said...

Salut , esti dispus la un schimb de bannere sau linkuri , daca da contact me eTr_4fun . Am si eu un blog dedicat pariurilor sportive !!! zilnic peste 300 vizitatori ;) !!