Jul 6, 2010

Statusuri happy si smecherite

Am postat cateva statusuri happy pentru mess, unii le spun si statusuri smecherite. Pe mess nu e loc de statusuri triste mai ales acuma vara. Mai bine va puneti statusuri vesele, happy ca sa aveti o energie pozitiva in jurul vostru. Asadar daca vreti sa va puneti statusuri jmekere, happy si amuzante, aruncati o privire mai jos.

Statusuri foarte happy si amuzante:


Hell was full, so I'm back!

Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat.

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel.

Raspund greu, insistati!

Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii.. altora!

Ma dau cu sania in frigider.

Dragul meu chiftea prajita,
Tinichea hodorogita,
Te iubesc si te ador
Ca pe-un pui de curca chior...


Cum vi s-au parut aceste statusuri happy si smecherite ?




Articole similare:



No comments: