Feb 10, 2011

Mesaje, declaratii de dragoste de Valentine's Day 2011

Mesaje, declaratii de dragoste de Valentine's Day 2011

Am postat cateva mesaje si declaratii de dragoste pentru cei mai indragostiti dintre voi ca sa le folositi de Valentine's Day anul acesta. Sper sa va placa aceste mesaje de dragoste atat voua cat si persoanei iubite.

Declaratii si mesaje de dragoste de Valentine's Day:

- Iti multumesc ca ai introdus cuvantul Dragoste in dictionarul vietii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea.

- Ai mei ochi caprui ii asteapta pe-ai tai, sa se topeasca, sa se imbine, sa fie unul, o pereche, si-apoi sa fim noi doi, doar amandoi, sa ne iubim, sa ne iubim intruna, sa hoinarim, sa hoinarim, dar impreuna !

- Intr-un cos cu viorele
Canta doua pasarele
Una canta TE IUBESC
Alta canta si mai bine
TE IUBESC NUMAI PE TINE.

- Privesc soarele si vad parul tau auriu, privesc marea si vad ochii tai albastri, privesc lumea si te vad doar pe tine! Te iubesc atat de mult!

- Oricat de speciale ar fi cuvintele nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.

- Dragostea este limbajul in care inimile noastre isi vorbesc. Pentru tine, dragul meu/draga mea, inima imi canta!

Daca v-au placut aceste mesaje de dragoste de Valentine's Day, dati un Like pe Facebook sau lasati un comment cu propriile mesaje sau declaratii de dragoste.





Articole similare:



No comments: