Sep 13, 2011

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu

Acum in septembrie A inceput emisiunea Mireasa pentru fiul meu pe Antena 1. Este continuarea show-ului Nora pentru mama de pe Kanal D. O scurta descriere ar fi ca in acest concurs sunt 8 baieti insotiti de mamele lor si 12 fete. Ideea concursului este sa se formeze niste cupluri si in final sa ramana cateva pentru marea finala de la sfarsitul sezonului. Concurentii si concurentele din noul sezon al emisiunii Mireasa pentru fiul meu sunt foarte interesanti.

Iata clipurile prin care a debutat noul sezon Mireasa pentru fiul meu pe Antena 1:





Celelalte emisiuni pe puteti gasi aici.

Au aparut si o multime de bloguri despre emisiunea Mireasa pentru fiul meu, iata cateva dintre acestea:


Nora pentru mama Fan
Norapentrumama.org
Mireasa pentru fiul meu blog
Mireasa pentru fiul meu blog 2




Articole similare:



No comments: